fredag 14. desember 2012

Pannebånd med sløyfe

 
Denne ble litt fiasko, men tenkte å vise den selvom for kanskje andre
har lyst å lage noe som ligner. Eg klarte å lage sløyfen litt for stor slik
at den ble ganske tung å ha rundt hode.
Eg lagde bare et helt enkelt pannebånd og så festet eg sløyfen på.
 
 
Eg ble veldig fornøyd med hvordan den kom ut, men det var liksom
denne tunge sløyfen som trakk ned mange poeng på pannebåndet.
Kanskje eg skal lage et nytt et, bare med tynnere garn.
Kan jo ha noe med at garnet er ganske tykt.
 
 
Så vis dere har lyst å lage et slikt pannebånd med en stor sløyfe så
husk å lag den i tynt garn og ikke et tungt garn :)
 
God helg <3
 
 
-Therese-
 


5 kommentarer:

  1. Det var da herlig lekkert, kjempefint og litt morsomt :) Artig ide!

    SvarSlett
  2. Den ble da fin, selv om den vart litt stor! Ha ei trivelig julehelg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk <3
      Ja den ble litt FOR stor, men skal fin pusse litt på den slik at pannebåndet og sløyfen kommer til å passe fint sammen :)

      Slett
  3. Dette pannebåndet var veldig fint men som du sier selv så var sløyfen litt vel stor.Kanskje vist du hadde brukt en tynnere heklenål,hadde sløyfen blitt mindre.
    God jul

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)