fredag 7. desember 2012

Oversikt over luene eg har laget :)

 
Har sett igjennom bilder på dataen min, og fant ut at eg faktisk
har laget en del luer i år :) Morsomme luer som har blitt
tatt godt i mot av både barn og voksene.
Tenkte å samle luene mine inn i ett innlegg for å vise dere
som ikke orker å bla igjennom en hau med innlegg, hvordan
luene ser ut :) Så her blir det et bilderas ! He he :)
 
Mikke Mus og Minnie luer :) Noen av de første eg lagde.
 
En froske lue, Elmo lue og Minion fra filmen Grusomme meg :)
 
Søte flodhest luen som ble favoritten hos mangen <3
 
Tiger luen :)
 
Søte fugle luen <3
 
Frankenstein luen som ble laget til Halloween :)
 
Angry Bird grisen :)
 
Gisse Gris :)
 
Løven som ble til uten ansikt :) Finere uten.
 
En litt mislykket svampebob :)
 
En pokemon ball lue :)
 
Og til slutt ku luen som eg lagde til min gode mamma :)
 
Så hva synes du om luene?
Det er noen eg er veldig fornøyd med, mens det er noen luer
eg er veldig misfornøyd med. Men man kan jo ikke bli fornøyd
vær gang man lager noe :) Til nyåret kommer det til å
bli laget mange nye, men akkurat nå fremover tror eg ikke
det blir laget flere. Må ha litt pause nå slik at eg ikke går lei :)
 
Ha en fin helg mine venner <3
-Therese-
 
 
 


15 kommentarer:

  1. Liker :) Spessielt liker jeg mikke/minni og flodhesten, men alle er kjempesøte :)

    God førjulstid :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Ja flodhesten er en stor favoritt hos mange som har kjøpt luer hos meg.
      Ha en god førjulstid du å :)

      Slett
  2. wow, virkelig kreativt!!:) rå søte!

    SvarSlett
  3. wow så mange morsomme og kreative lur du har laget. Jeg er imponert. :)

    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
    Riktig god helg! :)

    SvarSlett
  4. Åhhh så mangen du har laget da gullet :) Kjempeflink har du vært. Klemmer fra mammo di :)

    SvarSlett
  5. De er fantastisk flotte. Så fargerike og kule. Klart at deisse blir tatt godt imot. Ønsker deg en fin helg. :-)

    SvarSlett
  6. Det var kjempemange fine og morsomme luer du har laget i løpet av året!

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk <3
      Det har blitt en del ja, men til neste år skal det bli fler! he he :)
      Ha en fin førjulstid <3

      Slett
  7. har du froke luen i voksen :)?

    SvarSlett
  8. Fantastisk fine og kreative luer du lager!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  9. Hei.

    Kan du legge ut oppskriften på luene dine. Di er kjempefine :) ( eller sende det til meg?)

    Klem Anita, Drammen

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)