mandag 10. desember 2012

Oversikt over veskene eg har laget :)

 
Det har ikke blitt laget så mange vesker i år, men det har av
den grunnen at de er ikke noe særlig gode å ha over skulderen vis
du har noe tungt oppi :) Men eg fikk laget noen søte små
som små barn kan bruke til å oppbevare lette ting i :)
Disse veskene elsker eg, for de er rett og slett så innmari søte.
Fine gaver å gi til barn som har alt ;)
Og så kommer et aldri så lite bilderas av veskene..
 
Søte julevesken eg laget :)
 
Den første som ble laget :) Eg var så stolt når den var ferdig <3
 
Søte rosa vesken :)
 
Søte marihøna :)
 
Og til slutt skulder vesken som var den første ' store ' tingen eg laget.
Men denne ble eg ikke fornøyd med. Prøvde å ha noen bøker oppi
for å se om den holdt seg i sømmene, men den ble bare ubrukelig og
vond å ha på skulderen. Så denne må eg finne ut å lage på
en annen måte enn det som stod i oppskriften :)
 
Og et lite nærbilde ;)
 
Dette var et aldri så lite dykk i arkivet for å vise hva som er blitt laget dette
året av vesker :) Gleder meg til 2013 for det skal bli et år der
eg skal prøve meg ut på ukjente veier. Altså oppskrifter he he :)
Så hva synes du om veskene?
 
-Therese-
 
 


4 kommentarer:

  1. Så mange fiine vesker du har laget! Har du foret dem eller kan dem brukes slik de er? syns de som har slik skjell var fine og den lyserosa med lilla er favoritten min. Ha ei trivelig julehelg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Nei veskene er ikke foret,for maskene er så passe stramme at det er ingen hull i de.
      Ja den vesken er en god favoritt hos meg også :)
      Ha en fin julehelg du å <3

      Slett
  2. Veldig flotte vesker du lager.
    Har sendt deg en mail ang. en lue jeg har lyst på.
    God jul til deg og din mann

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Ja den mailen har eg nå sett og sendt deg svar på :)
      God jul <3

      Slett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)