søndag 30. desember 2012

Julegaven til niesen vår :)

 
I år ble det litt hjemmelagde julegaver som ble pakket inn og dette
teppe var en av de :) Et søtt lite lappeteppe i kremhvitt/hvitt.
Er faktisk litt usikker på denne fargen da det stod hvit på
garnet, men alle andre mente at dette var en kremhvit farge?
Eg er litt fargeblind så eg er ganske så usikker :)
 
 
 
 
Teppet består av 56 lapper tilsammen.
Denne gangen prøvde eg meg på en litt finere kant rundt
selve teppe, men ble ikke helt fornøyd!
Er det andre som føler at ting de hekler ikke blir ''perfekt''
når det skal gies vekk til andre? Kanskje det bare er meg..
 
Eg ble også ferdig med teppet til min gode mamma, men det får eg
vise en annen gang. Eg glemte nemlig å ta bilder av det
før eg pakket det inn.
 
-Therese-
 
 


14 kommentarer:

  1. Så fint teppe :) Her går det i tunika til meg selv nå, etter å ha gjort ferdig en genser til et tantebarn :) Og i neste uke, vil jeg prøve å få kommet meg en tur til Spar Kjøp, for det er tilbud på garn... Har vel mer enn nok, men kjekt å ha, he-he :)

    Ønsker deg en kjempe flott søndag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk <3 Ja eg så den fine genseren du hadde laget ferdig.Den ble kjempe fin :)
      Har planer om en aldri så liten tur ut på spar kjøp eg også nå i uken som kommer :) Garn får man bare ikke nok av ;) hehe
      God nyttår til dere to <3

      Slett
  2. Kjempefint teppe - det ser kremhvitt ut for meg, men bilder kan lyve. 56 lapper er litt av en jobb. Synes du skal være fornøyd jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk <3
      Eg mener at teppe er kremhvitt men eg tror dette er en slik farge som ingen klarer å bestemme seg på :) Ja det ble litt av en jobb å lappe sammen dette teppet men det gikk bra.Alt for vår nydelige niese :)
      Godt nyttår til deg <3

      Slett
  3. Nydelig teppe du har laget!
    Ønsker deg et riktig Godt Nytt År!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk <3
      Et riktig godt nyttår ønskes til deg også <3

      Slett
  4. Et nydelig teppe du kan være stolt av. Hilsen tante.

    SvarSlett
  5. Teppe ser veldig fint ut,håndarbeid skal ikke være perfekt.

    SvarSlett
  6. Veldig fint er det - og sikkert enda deiligere. Er også litt ekstra kritisk med meg selv når eg strikker til andre eller for andre. Men sånn er det vel bare... Ha ei fin nyttårsfeiring Anna Therese ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så fin kommentar :)
      Ja eg er alltid kritisk med meg selv vis det er til andre. Er alltis så redd for at de ikke skal bli fornøyd!
      Ha en fin nyttårsaften du å <3 Klem <3

      Slett
  7. Nydelig teppe til en liten tulle :O)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)