søndag 2. desember 2012

En svart liten kjole

 
Denne har eg holdt på med en stund nå, men det var ikke før i går eg
fikk ånden over meg til å fullføre den :)
Denne kjolen er veldig lik en av de kjolene eg har lagd før, bare denne
har blitt til under veis og ingen oppskrift er blitt brukt.
Slik går det når man har masse svart garn liggene som ikke er blitt brukt.
 
 
Kanskje ikke alle som liker svarte kjoler til barn, men denne synes
eg ble veldig søt. Den er veldig luftig så når man bruker slike
kjoler på barn så må man jo bruke noe under :)
Denne er sikker veldig fin med hvite klær under.
 
 
Dette er baksiden av kjolen :)
Eg er helt tom for knapper, så eg festet bare en sånn hårblomst
der knappene egentlig skal være. Synes det ble fint eg :)
 
 
Og til slutt et nærbilde av nederste delen av kjolen.
Litt synd at eg heklet den i svart egentlig for mønsteret kommer ikke så
godt frem med en slik mørk farge.
Men men .. Eg er iverfall fornøyd med den :)
 
-Therese-
 
 


6 kommentarer:

  1. Denne var jo kjempe fin :) er litt enig med deg i, at svart kanskje "hemmer" mønsteret litt i å komme fram, men kjolen var nydelig :)

    Ønsker deg en fortsatt fin 1.søndag i advent :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Nina <3
      Ha en fin 2 søndag i advent;)

      Slett
  2. Så flott kjole :) Du er flink!

    SvarSlett
  3. Den var utrolig fin, svart kan være veldig elegant det. ;) Ha ei fin førjulstid.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk <3
      Ha en fin førjulstid du å <3

      Slett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)