fredag 1. juni 2012

H&M shopping :)

Er det noe eg liker så er det å kjøpe neglelakker på h&m :)
Gikk litt amok i dag, og kjøpte noen farger eg
har hatt lyst på lenge :)
Prisene er ikke gale i det hele tatt da disse 6 kostet
39.50,- stykke :) Det er billig det!! 

Fra venstre; Temtress, Hunt Me Down og Dust & Diamonds.

Fra venstre; Deeply in Red with U,It's Genious M og Pink Mist.

Ut i fra fargene så er Temtress og Hunt Me Down favoritter.
Er spent på hvordan disse er på, så eg
tror eg må prøve en av de på i kveld :)

Og så kjøpte eg 2 dobble neglelakker som var på salg :)
Og en parfyme som luktet veldig godt.
Minner meg om tiden på ungdomsskolen :)

De to neglelakkene fikk eg for 10 kr stykke og det er
ikke gale for 4 farger :)
Den som er til venstre heter Lavender Frost og den andre
heter Festival Fuchsia .
Parfymen er sånn billig som h&m selger til
39.50,- om eg ikke tar feil :)

Nå er det helg igjen og den skal brukes til besøk og film
titting på tv'en :) Og så blir det noen
episoder av Dexter om eg kjenner meg rett :)

God helg <3





5 kommentarer:

  1. Kjempeflotte farger da og med et skikkeligt godt kamera kommer fargene alltid godt frem ;) God helg gullet mitt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Dette kamera'et ditt er supert å bruke :) Eg er stor fornøyd :D

      Slett
  2. Jeg falt pladask for det fatet, så skjønner deg godt. Og det er jo faktisk ikke dyrt heller

    SvarSlett
  3. Jeg ELSKER neglelakk!!!
    Må bytte annenhver dag nesten.. er så fresht med nylakkede negler :)

    Takk for koselig kommentar inne på bloggen min,
    Ha en strålende helg -
    Klem jatte :)

    SvarSlett
  4. Hei.

    Tusen takk for en koselig hilsen fra deg siden min:).
    Mange fine farger på neglakkene dine og kjøper du garn i samme farger kan du hekle på hårbånd og pulsvanter som matcher;)
    Ellers så synes du har en fin blogg og likte veldig godt di sove maskene.
    Ha en fortryllende helg.

    Klem Monica

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)