lørdag 16. juni 2012

Dexter


Har fått helt dilla på denne serien eg! Avhengi!!
Denne serien har gått i USA nå siden 2006, men er ikke før nå
eg har begynt å se på den. Robin eier 1 og 2 sesongen, men
eg har aldri hatt noe interesse av å se før nå :)
Eg er egentlig ganske så kresen nå det gjelder serier.
Liker ikke drama så godt, men denne serien er SUPER :)


Michael Carlyle Hall som spiller Dexter er jo nam :)
Bare se på bilde under he he !


Er vanskelig å beskrive serien for dere, så eg har heller ''lånt''
litt tekst fra platekompaniet.no :)

''Annerledes enn noen annen krimserie du har sett, handler Dexter om
seriemorderen ved samme navn; ansatt som blodekspert i
Miami-politiet og selvutnevnt dommer og bøddel for drapsmenn som
ikke fanges opp av systemet.
 Med en mildt sagt trøblete fortid dannes et bilde av Dexter som
produktet av sin traumatiske barndom, noe som gjør ham
menneskelig -hans urovekkende handlinger til tross.
En antihelt helt utenom det vanlige, med en moralsk kodeks som
er selvmotsigende og forståelig på samme tid ''

Ser du på Dexter?


4 kommentarer:

  1. Dette er en veldig bra serie og følge med på =) Har bare sett noen episoder men liker den så langt =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig :) Eg er totalt avhengi hehe :)

      Slett
  2. Denne serien har jeg bare hørt om,men aldri sett.Kanskje jeg skal begynne å følge med på den:D Er det på tv3 den går? God helg til deg ;)

    SvarSlett
  3. Den både hørtes og så spennende ut! Hvor går den da?

    Ha en flott ny uke!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)