fredag 17. mai 2013

Gratulerer med dagen Norge :)


Da viste kalenderen 17 mai 2013 :)
Siden været ikke var noe å skryte av her i Bergen 
valgte vi heller og tilbringe hele dagen hos min 
mormor sammen med familien :)


Her er det alltid masse deilig mat og velge mellom :)
Selv spiser eg bare spekekjøtt og rømmegrøt.
Det er det beste eg kan få...




Og så må man ikke glemme å ha kake på selve dagen :)
Mamma disket opp med flott marsipankake, som
dessverre ikke eg kan spise :( he he ;)



Har vært en koselig dag sammen med våre kjære <3
Vi samles vær 17 mai og koser oss med god mat og prat.

Håper dere alle har hatt en fin 17 mai og eg håper 
at dere andre rundt om kring i Norge har hatt 
finere vær enn oss!

-Therese-


3 kommentarer:

  1. Ja her var det mye godt! Gratulerer med dagen og ha ei fin pinsehelg :)

    SvarSlett
  2. Så mye godt dere har stelt i stand, kaken var da nydelig. Gratulerer med dagen :)

    SvarSlett
  3. Vel overstått dag. Så flott alt er laget til.
    Klemz

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)