søndag 5. mai 2013

En søt hunde koseklut :)


Dette er kosekluten som skulle se ut som en hund, men fikk 
slitt små feil under veis :) Men alt som er lager med litt 
små feil har sin egen sjarm.Ikke sant? he he :)


Problemet som oppstod her var at eg hadde ikke heklet 
stramt nok hele veien og da blir det små hull i 
prosjekte som gjør at man kan se fyllet som er inni.
Og det er ikke akkurat så fint.

 Men søt ble den, med sine store ører og skjev nese :)
Det ble desverre ingen nærbilde av hunden, men trykker 
du på bildene så blir de større..

Ha en fin søndag dere :) Vi har Lost maraton på 
Netflix'en og koser oss. Søndag er jo kosedag det å ;)

-Therese-


8 kommentarer:

  1. Den ble knallsøt
    Hilsen tante i Oslo

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk <3 Fikk sine små feil, men fikk sjarm selv om ;)

      Slett
  2. For en skjønn liten kosehund!

    Ønsker deg ei fin og vårlig uke :)

    SvarSlett
  3. Herlighet så søt og sjarmerende! De store kunstnerne legger bevist inn feil i sine arbeider , for at de ikke kan kopieres ;))

    SvarSlett
  4. Så søt den ble. Du er nok litt selvkritisk der tror jeg. =) Jeg ser ingen huller og jeg ser veldig godt at det er en hund. Den under her var også veldig søt.
    Ønsker deg ei fantastisk og solfylt uke.
    Klem Tone

    SvarSlett
  5. Kjempefin! Så det var en hund med en gang jeg. :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)