mandag 28. januar 2013

Litt nytt til meg selv


Har kjøpt litt på Ebay i det siste og denne gangen ble det bare 
til meg selv og ingen andre. Eg er veldig flink til å finne 
ting til andre enn meg selv når eg er der inne å titter :)
Eg har siklet over et sjal nå i noen år med hodeskaller på, 
men har aldri fått meg til å kjøpe det pga prisen.
Men inne på Ebay fant eg dette sjalet til bare 13 kr :)
Billig og fint synes eg.


Hodeskallene var ikke like fine som på det sjalet eg ønsket 
meg, men det gjør ingenting :) Er fornøyd selvom.

Og så måtte eg jo ha neglelakken som alle andre har 
( utenom meg) og den fikk eg for 42 kr.
Disse lakkene koster mye her hjemme i Norge, så eg 
synes eg gjorde et kupp der ja :)


Har allerede brukt den mye så eg kan ærlig si det er 
blitt en stor favoritt. Fargen kommer litt mørk ut på bilde, 
men er egentlig litt lysere. Nydelig farge :)

-Therese-


2 kommentarer:

  1. Det er mange fristelser på nettet ja:-) Ser ut som om du har gjort et par kupp - det er lov å være fornøyd da!
    RIktig god helg til deg også!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Er alltid kjekt med kupp ;)
    Ønsker deg en ny fin uke.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)