fredag 11. januar 2013

Glass underlag

 
Da var vi kommet 11 dager inn i 2013 :)
Håper dere har hatt en fin start på året.
Eg fikk ingen fin start på året da eg fikk bihulebetennelse og
har lagt med feber og migrene. Men nå er eg frisk og fin igjen :)
Har blitt lite hekling, men noe har eg å vise på bloggen.
 Og det er disse søte glass underlagene.


 Eg ga vekk noen sett til jul i fjor og eg fikk gode tilbake 
meldinger på de :) De er så lette å lage og det blir fort ett sett 
med 6 på en kveld.


 Eg har veldig lyst å lage disse i noen sterke farger, men har 
ikke komt over noen enda. Tenker på neon gul/grønn :)
Har sett noen bilder på nett som eg kunne ha tenkt meg, men 
synes vi har så lite garn utvalg her i Norge.


Da avslutter eg med å ønsker dere alle en riktig god 
helg og takker og bukker for all tilbake meldingene eg 
fikk på siste innlegget om 2 år røykfri :)
Det varmer <3

-Therese-



8 kommentarer:

  1. Nydelige glassunderlag du lager :) Flotte til bruk både til hverdag og fest gullet :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine glassunderlag! Jeg likte mønsteret.
    Godt å høre at du har blitt frisk igjen.

    SvarSlett
  3. Hva er prisen på disse? De var jo veldig fine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Eg selger et sett med 6 stykker for 45 kr :)

      Slett
  4. Disse glassunderlagene var veldig fine! Hvor har du fått tak i oppskriften?

    SvarSlett
    Svar
    1. Fant de inne på ravelry :) skal se om eg finner de igjen slik at eg kan ligge ut linken :) vis du allerede har en konto der så kan du bare søke på coster og oppskriften er gratis :)

      Slett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)