mandag 6. februar 2012

Hurra for verdens beste mamma :)

I dag har Verdens beste mamma bursdag <3
Min snille,gode,pene,omtenksomme,omsorgsfull og vakreste
mamma fyller 43 år i dag og det skal feires med god kake og brus :)
Takk for at du er AKKURAT den du er.
Du er et unikt menneske mamma. Du er vakker og herlig <3
Eg er utrolig glad for at du er akkurat min og det at eg må dele deg
med mine andre venninner som ser på deg som mamma., gjør
meg ingenting. Eg skulle bare ønske at alle hadde en sånn mamma som deg!!
Min fine mamma <3

Ønsker deg en riktig så fin bursdag..
Vi stiller opp med kake og kaffe så denne dagen skal du få slippe
å stå på kjøkkenet :) he he <3
Eg er utrolig glad i deg mamma <3 <3
 -Takk for at du er DU -

Gratuler henne med dagen i kommentarfeltet :)
Det vet eg hun hadde satte pris på <3 <3





5 kommentarer:

  1. <3 Gratulerer med dagen tante <3

    SvarSlett
  2. Kjære min søte datter :)
    Her sitter jeg å gråter over dine vakre ord,du er bare det herligste og varmeste menneske jeg kjenner.
    DU ER LIVET MITT OG DU ER MINE HJERTESLAG SOM GJØR AT JEG LEVER!
    Elsker deg over alt i verden.

    Mammo di :)

    SvarSlett
  3. Flotte og sterke ord du skriver om din mamma Anna Therese :)
    Gratulerer til mammaen din med dagen :)

    SvarSlett
  4. så flott <3 <3 <3

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)