fredag 10. februar 2012

Da var det helg igjen!

Er utrolig hvor fort ukedagene går når det er vinter.
Må nesten innrømme at eg ser frem til sommer og sol.
Heller iverfall bar bakke uten is!!
Er så lei den isen nå. Eg sklir jo vær gang eg går utenfor døren.
Hater is!! Nevnte eg at eg hater is?!?

I dag skal eg og min kjære kose oss litt ekstra, så
vi skal lage taco og kose oss med en komedie.
Men hva vi skal se har vi ikke bestemt oss for enda.
Synes det er så masse dårlige filmer som har komt ut i det siste.
Eller så er det bare eg som har fått dårlig smak!
Friends With Benefits var ikke noe. Ser at alle skryter over denne
men eg personlig slo av etter 20 minutter.
Spring Break var heller ikke noe.
Green Lantern var så som så.Men ble bare sett på i 30 minutter.

Men noen filmer har jo vært bra da :)
Den første vi så var Zookeeper og den var faktisk overraskende bra.
Men så digger eg jo Kevin James fra Kongen av Queens :o)
Den andre var Paul.
Her har du skuespillerene Simon Pegg og Nick Frost som spiller i
Shaun Of The Dead.Digger de to mennene når de spiller sammen :) 
Og den tredje er Johnny English Reborn.
Utrolig morsom!! Men det er jo alltid filmene som Rowan Atkinson spiller i.
Mr Bean 4 life <3 hihi

Men da avslutter eg med å spørre om du vet om noen morsomme filmer vi kan se?
Skriv gjerne noen tips i kommentarfeltet :)
God helg <3

3 kommentarer:

  1. Dere kan jo se:
    Bad Teacher
    Burlesque - elsker denne filmen xD
    Little Fockers
    Bridesmaids
    Life As We Know It
    The Switch
    Vann Til Elefantene

    Ja det var noen jeg kom på til dere xD
    God helg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så mange forslag :) Har sett Bad teacher og den likte vi veldig godt :) Men i dag valgte vi å ikke se noe film alikevel. Så i morgen tror eg det blir en av de på listen din :) Takk igjen ;)

      Slett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)