lørdag 13. august 2011

Lørdag 13 August :)

I dag har eg hatt kvalitetstid med min kjære mamma <3
Vi har kost oss på vestkanten og både spist på
peppes pizza og shoppet :)
Trenger inni mellom litt mammatid og bare snakke og kose seg.
Etter all praten kjøpte vi med oss en frappe og reiste hjem
til meg for å sitte i hagen :)
Har vært nydelig vær i Bergen i dag og da måtte nesten pusene få
komme seg litt ut..


Og plommene er snart klar for spising :)


Takk for en koselig dag mamma :)
Gleder meg allerede til neste uke når vi 3 jentene skal til byn ;)

4 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk for en koselig dag sammen med deg vennen :) Du er bare mammo si jenta du *love you* Kos og klem :)

    SvarSlett
  2. Plommene så deilig ut :) Fin blogg du har :)

    SvarSlett
  3. :-) Så flotte bilder og fine pus :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)