søndag 28. august 2011

Ble vist bloggpause !!

Ble vist en liten bloggpause dette ja :(
Søndagen for 2 uker siden klarte smarte meg å kutte meg på tommelen
under oppvasken..Så eg havnet på legevakten og der ble eg møtt av en
snill sykepleier og en latterfull lege :)
Eg er livredd alt som heter sprøyter og blod er ikke noe eg rett og slett
klarer å se..Men det gikk nå bra, og 7 sting seinere gikk en fornøyd
Therese ut fra legevakten :)
Men ja !! Derfor ble det en liten bloggpause, slik at eg kunne la
tommelen få vile..

Nå er stingene ute og eg skal begynne å blogge igjen :)





4 kommentarer:

  1. Håper det går fint med tommelen din nå :) Ikke noe kjekt å oppleve slikt, når man i utgangspunktet ikke liker sprøyte, og heller ikke liker å se blod.... Kjenner til det med "sprøyteskrekken"....

    Håper du har en fin søndag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Nina :)
    Tommelen er helt fin og nå er den brukenes igjen :):) Ha en fin søndag videre du også :) :)

    SvarSlett
  3. Snuppe luppa mi som jeg er såååå glad i :) Klemmer fra mammo di :)

    SvarSlett
  4. Gleder meg over å lese mer ifra bloggen din. Godt at tommelen fikk hvile seg litt å bli bra igjen :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)