lørdag 9. juli 2011

Youtube bloggere :)

Eg kan sitte i mange timer inne på YouTube når eg først sitter der inne.
Et tastetrykk så finner du noen gode DIY (do it your self), hauls, negledesign,
produkt omtaler og mye mer.
Eg er ikke så veldig opptatt av slike sminkevideoer der man lærer å sminke seg,
men liker veldig godt å se på hva andre har kjøpt og omtaler på produkter.
Noe jeg kan sitte å se på i flere timer er sminkesamlinger (makeup collections).
Er gøy å se hva de har og hvordan de oppbevarer sminken.
Ta en titt under :)
Her er noen av de eg følger.
Har selvfølgelig mange andre men dette er de eg er innom vær dag
for å se om noe nytt er komt ut :)
Titt innom å se om du har funnet deg noen nye å følge :)

Q: Hvem er din favoritt på YouTube?

 

2 kommentarer:

  1. Mine favoritter på youtube er pistolshrimps, disse gutta som har klippet seg selv inn i Harry Potter filmene og masse andre filmer :P

    SV: Tusen takk for hyggelig kommentar :)

    SvarSlett
  2. har mange favoritter der inne men husker ingen nå i farten.skal se inn å se på de du har logge ut nå :0)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)