torsdag 14. juli 2011

Fiske tur

I dag gikk turen ut på havet for litt fiske :)
Må jo nesten nyte sommeren nå så lenge den er komt til Bergen :)
Den kom nå litt seint da, men det gjør ikke noe.Bedre seint enn aldri!
Fikk ikke mange fisk, men fikk to flotte makreller som ho mor tok med seg hjem.

Elsker å være ute i båt. Bare synd meg og Robin ikke har fått
kjøpt oss båt enda. Kanskje vi skal satse på det til neste år :)
Iverfall, været var helt nydelig ute i dag.
Håper bare det blir en ny båttur snart :)

 

3 kommentarer:

  1. Koselig med båt :) Nuppin blogg du har...

    Takk for at du stakk innom meg... God helg til deg også..

    Klem...

    SvarSlett
  2. Heisann! Gratulerer, du vant konkurransen på bloggen min! :) send meg adressen din på anncathrin_90@hotmail.com er du snill :)

    SvarSlett
  3. Er gøy å kjøre båt :o)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)