lørdag 29. september 2012

Juleveske :)

 
Denne gang ble det en liten prinsesse veske i julefarger :)
Selv om blomsten kunne ha vært grønnere!
Eg er godt i gang med den 4 vesken i samme mønster så det blir
ikke så mye nytt på bloggen enda :) Men eg har litt lue ideer som skal
komme til liv nå i oktober så det vil komme litt nye luer fremover :)
 
Et nærbilde av selve blomsten :) Har brukt samme mønster her på blomsten
som på den andre.Tror alle veskene skal få samme blomst på, men i
forskjellige farger.
 
 
Selve vesken er laget i en litt dyp rødfarge ( som kamera ikke vil ha frem) som
er nydelig og minner om jul.Og overdelen er laget med hvit garn :)
Men tror eg skal begynne å ta bildene mine på dagtid utenfor leiligheten
slik at eg får mest mulig naturlig lys.Fargene vil jo ikke frem på bildene.
Har dere noen tips?
 
 
Eg har forresten laget meg en gruppe på facebook som heter
Anna Therese's hobbyside der eg ligger ut nye ting eg lager og det
vil komme ettervært produkter ut for salg der :)
Lik gjerne siden min for der er eg mer aktiv med oppdateringer.
 
God helg <3
-Therese-
 
 


2 kommentarer:

  1. Så kjempesøte veskene dine er:) Nydelig mønster og fine fargekombinasjoner.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)