torsdag 6. september 2012

Enda fler bøker :)

En venninne av mamma kontaktet meg og lurte på om eg ville
overta noen bøker fra henne, for hun ville ikke kaste de!
Og selvfølgelig ønsket eg å ta i mot :)
Takker aldri nei til å motta gratis bøker.
Eg fikk rett og slett 3 poser med bøker, der det inneholdt alt fra
Donald til tykke krim bøker :)
Men her var det mange eg hadde fra før av,så eg plukket meg
de bøkene eg ville ha selv og ga resten til Fretex.

 
Gleder meg veldig til å begynne på Pc Cast sin serie på 3 bøker!
Og på Sarah  Waters sin sjelesøstre.Har hørt at den skal være god.
Nå begynner det å hope seg opp med bøker her,så eg tror eg må
gå til innkjøp av bokreoler. Nå står nemlig bøker alle steder
her hos oss.Under sengen vår ligger det sikkert 100 bøker ! !
 
Har du lest noen av disse bøkene?
Noen du anbefaler?
 
 


2 kommentarer:

  1. Alltid kjekt med bøker :D Heldig du er som fikk så mange gratis da!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er så gøy å kunne motta bøkene gratis enn å bruke masse penger!
      Elsker å lese så eg får aldri nok med bøker :)

      Slett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)