lørdag 30. juli 2011

Visning av neglelakkene mine

Bestilte for en uke siden 10 negledisplay hjul på Ebay.
Tror eg betalte rundt 15 kr inkludert free shipping.
Tok ikke lang tid før de ankom postkassen min heller :)
At eg ikke har tenkt på å bestille det før.
Er jo genialt å ha, for eg er ganske så lei av å prøve meg frem
når eg skal ha en ny neglelakk på.

Eg eier ikke all verden med neglelakker, men har vel rundt en 70 stykk :)
Samlingen består av TL Design, Dipend, H&M (mangen), Isadora og
litt forskjellige uten merke eller fra ebay :)
Den vokser sakte men sikkert, men eg er ikke så villig til å
betale en hau med penger på neglelakker.
Eg bytter jo farge noen ganger i uken så :) he he

2 kommentarer:

  1. Slike neglehjul er geniale :) Har slike selv... eg må ha oversikt over alle lakkene mine!

    SvarSlett
  2. Kjempe geniale :) Sånne kunne jeg også tenkt meg :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)