fredag 1. juli 2011

Dagens fangst :)

Dagens fangst fra H&M :) Elsker den butikken.Alt på bilde var på 50%
og kostet rundt 100 lappen :) Gøy med salg :)
Digger smykket ! Har alt for mange smykker nå med
dyremotiver på :) Blir vel sikkert ENDA fler :)
                             
Og rense produkter fra Vita og balsam fra Rema 1000 :)

Ellers har eg fått pakkene eg bestilte fra Ebay for en stund siden.


Og så kom dotting tools'ene og tiger smykke :)

Kjøpte meg et concealer brett som ALLE har :)
Har ikke fått brukt det så mye enda, men liker det så langt.
Litt mange mørke farger her, men det går lett ann å
blande fargene for å få den nyansen du trenger :)
Har hørt mye bra om dette så eg håper jo på det beste!!


 

1 kommentar:

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)