søndag 19. juni 2011

I dag har eg :

Hatt på meg denne flotte neglelakken :)
Fikk ett sett til jul i fjor med 4 stykk i, men denne er
den fineste av de alle. Ja og så har den et navn, men det
har eg klart å klore vekk fra korken! Typisk meg !!

Laget denne gode grønnsaksuppe til middag :)
Elsker denne suppen. Men masse poteter og pølsebiter.
Eg er veldig kresen og eter ikke de andre grønnsakene, men
Robin elsker alt som heter grønnsaker så oppi her finner
man masse rart he he :)
Har sett en hau av episoder av denne morsomme gjengen :)
Har ledd meg i hel og blir aldri lei, selv om eg
har sett på denne serien i mange år nå!

 
Og nå holder eg på å avslutte kvelden med denne på tv.
Filmen er så som så, men det er ikke noe annet å se på,

 

Nå er det ikke lenge før eg skal hoppe i seng.
Ny dag i morgen og da går turen til byen :)
Da skal det shoppes for alle penga he he.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)