fredag 17. juni 2011

Endelig Fredag :)

Da var helgen ankommet stuen og deilig er det :)
I dag har vi overnatting av Robin sine brødre på 11 og 14.
Vi har nå kost oss med pizza og chips, og nå sitter ungene inne på gjesterommet og spiller PS3.
Nå sitter eg i sofaen med pc'en på fanget og tenkte å
ta meg en rund tur inne på nettet og lese noen blogger :))
Dette blir en stille og rolig helg kan eg tenke meg.
I Bergen regner det og ingenting frister når det er vått ute he he :)
Man skulle jo nesten tro at Bergensere er vant til regn,
men eg hater det.Skulle heller ha hatt snø altså !!

Ønsker alle en riktig god helg :)

Ligg gjerne igjen bloggadressen din slik at eg kan lese den :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)