mandag 15. april 2013

Ebay shopping :)

 
Ebay er virkelig en flott plass og handle heklekroker på :)
Denne gangen kjøpte eg meg noen kroker med litt
kraftig håndtak på, for å prøve å se om de er enklere og bruke
når eg holder på med små prosjekter :)
Og så ble det noen sikkerhetsringer eller enn hva de heter ;)
Disse er så greie og bruke når eg holder på med noe eg
må holde tellingen på...

 
Om eg ikke husker riktig så betalte eg rundt 13 kr for heklekrokene
og ca 10 kr for ringene ( 20 stykker i pakken ).
Det er inkludert shippingen så eg anbefaler dere å ta turen
innom der å se for krokene er virkelig gode :)
 
-Therese-
 
 

4 kommentarer:

  1. Ebay er helt fantastisk! Det er lett å ramle utpå hvis man først roter seg langt inn og finner ting man bare MÅ ha (som man ikke visste om på forhånd). :-) Men du verden så mye billig man kan finne der også.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Jeg kaller meg bare Ebay dronningen :) <3 Ebay <3
    Ha en fin kveld du åsså :)

    SvarSlett
  3. Har aldri handlet fra e-bay jeg, men det virker som om det er mange som handler der. De var billige de krokene må jeg si og sikkert gode å hekle med når de har så tykt håndtak. pst...det heter maskemarkører det andre tror jeg :-) ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  4. Takk for hilsen på bloggen, alltid kjekt å stikke innom andre og se hva de holder på med ;o) Utrolige søte hekleprosjekt du har! Tør ikke handle på nett for tiden, det har vært dager da det har blitt vel mye shopping..Særlig når det blir så billig!
    Ha ei fin uke

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)