torsdag 7. mars 2013

Nye bøker :)


Nå i det siste har det vært mye salg på bøker og da 
måtte eg nesten kjøpe noen som eg har hatt lyst på lenge.
CDON.com er en kjekk plass å kjøpe bøker på for 
der er det alltid billige bøker. Iverfall engelske.
Så disse tre bøkene kom i posten for noen dager siden :


City Of Bones, Hush hush og Beautiful Creatures :)
2 av bøkene er jo det laget film av, så eg gleder meg til 
å begynne å lese disse snart. Holder på med 
Drageløperen for øyeblikket, som eg liker veldig godt :)

Og så hadde ene Fretex'en i Bergen halv pris på alle bøkene 
sine så eg måtte jo bare inn å ta en titt.
Fikk jo litt med meg der fra også he he :)


Ny måne har eg på engelsk, men så lenge den bare kostet 10 kr 
så måtte eg bare ha den :) Ellers har eg ikke hørt om noen av 
disse bøkene, men ut i fra det som står på bak siden så 
virker bøkene bra.

Har du lest noen av disse?
-Therese-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)