tirsdag 10. juli 2012

Nye bøker :)

Eg er inni en periode der eg hamstrer bøker til vinteren!
Eg har faktisk spandert på meg bøker eg har hatt
lyst på lenge, men ikke orket å kjøpt! Så nå er eg 4
bøker rikere og eg gleder meg til å lese alle sammen.
Er det noen bøker dere ønsker å lese så må dere løpe
å kjøpe for alle bokhandlerene har jo så mye salg nå!!
Utrolig billig :) Bøkene mine er kjøpt på Ark bokhandel :)


Eg har både lest og sett filmen Kalde hjerter, men eg måtte
bare ha boken slik at eg kan lese den igjen :)
Øye og Drømmehjerte har flere anbefalt meg å lese så
da måtte eg bare ha de! Og så tenkte eg å begynne å lese
disse True Blood bøkene. Har jo sett vær episode av
serien, men man får jo mer med seg i bøkene.

Hva leser dere for tiden?
Noen bøker dere anbefaler?

-Therese-



14 kommentarer:

  1. Liker å lese jeg også,men mest krim da :O)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Leser litt krim inni mellom eg også,men egentlig liker eg mest fantasi :) Ha en fin kveld videre!

      Slett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen. Ja, artig å bytte ting med folk fra alle deler av verden. Siden du spør om bøker, så kan jeg anbefale bøkene til Panthera Publishing, et ungt forlag i Bergen som gir ut bøker skrevet av og for voksen ungdom. Du bor forresten i verdens fineste by, du.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Bergen er verdens fineste by :) Har aldri hørt om Panthera Publishing,men skal undersøke det :) Ha en fin kveld videre :)

      Slett
  3. Å-gled deg til å lese Øya!Jeg visste faktisk ikke at lepra ikke var utrydda!!!Trudde det var en sykdom som blei kurert for lenge siden.Måtte jo sjekke opp dette da jeg leste boka,nemlig.Jeg er glad i å lese,jeg også!Ha en fin kveld og takk for kommentar på bloggen!Synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den sparer eg til kaldere tider slik at eg kan kose meg under teppe :) Hehe eg viste heller ikke dette om lepra så eg måtte nesten søke på det nå når du skrev det! Ha en fin kveld videre :)

      Slett
  4. Herlig med masse lesestoff, jeg har selv kjøp flere.
    Bøka, Øya er kjempefin, gled deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er veldig kjekt, spesielt nå når det er så mye salg for man får små mye for pengene :) Gleder meg veldig til å begynne på boka :)

      Slett
  5. Hei! Takk for koseli hilsen inne hos meg! :) Du må hvertfall glede deg til å lese Øya, den er kjempebra! Ha en fin kveld! -monakristin, Fjellbua

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg :D Ha en fin kveld videre :)

      Slett
  6. Sommer og vinter er vel de årstidene jeg leser mest bøker.
    Lesestoff kan man vel aldri få nok av :)

    Tusen takk for besøket på min blogg.
    Ha en fin torsdag i morgen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg leser egentlig ikke så mye nå om sommeren, men ei lesestoff får man aldri nok av! Ha en fin kveld videre :)

      Slett
  7. å-du kan glede deg til både drømmehjerte og øya. Det er bøker som blir lenge i hjertet. Akkurat nå nyter jeg siste boken til cecilia samartin "La Peregrina". Kan varmt anbefale alle av henne. god lesning:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja dette er bøker eg gleder meg utrolig mye til å lese. Vær gang eg spør om noen har noen bøker å anbefale meg så sier de alltid øye og drømmehjerte, så nå måtte eg nesten bare kjøpe de :)

      Slett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)