torsdag 26. april 2012

Vil bare si


til alle som har bestilt varer fra meg den siste tiden.
For øyeblikket har eg så mange bestillinger at eg må begynne å
si nei, og heller be de komme igjen etter noen uker :)
Dette er virkelig gøy!

Og vis DU ønsker å bestille noe engang så kan dere nå meg på
Du kan også søke på Anna Therese på facebook og
sende meg en privatmeling der :)
Eller ligge igjen en kommentar her inne på bloggen !

Og en liten ting til :)
Har du blogspot-blogg så ligg deg gjerne til som følger !


1 kommentar:

  1. Heisann!
    Her hos deg har eg visst ikkje vore før trur eg :o)
    Så kjekt at du la igjen koselig hilsen hos meg så kunne eg finna deg og sjå alt det fine du lager.

    Kule luer da :o)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)