tirsdag 14. juni 2011

Shopping :)

I dag har det gått en del penger ja :)
Måtte ut å handle inn mat og diverse, og da klarer eg ikke å holde
meg unna andre butikker som Cubus, Lindex og H&M :)
Hehe eg bare MÅ innom for å se om eg finner meg noe spennende.

Deilig bodyspray med duft av kokos,ansiktmaske,maskara
og fra apoteket Aloe Vera gele :)
Og selvfølgelig ble det noen neglelakker også :)
Eg er avhengi av neglelakker.Begynner å bli en del nå hehe
Ble bare 3 neglelakker denne gangen til den rette
sum av 30 kroner :) Billig !!


Nå skal resten av kvelden nytes.
Vi har nemlig kjøpt inn til en aldri så liten ostekveld :)
Har fått helt dilla på kremoster sammen med salte kjeks.
Mannen har øl i glasset og eg har glasscola namnam!
Og så blir det vel en komedie på tv før det er natta :P

Ha en fin kveld videre kjære lesere :)

1 kommentar:

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)