mandag 26. mai 2014

Minnie babyteppe

Mitt første teppe som ble ferdig dette året :)

Etter lenge om og men kom eg frem til å ikke lage dette 
noe særlig stort, men eller lage det som et 
vognteppe. Eg rett og slett elsker denne måten og hekle på.
C2C ( corner to corner) er en rask måte og lage 
tepper på og det går jo så fort :)

Selve hode til Minnie består av 3 sirkler og en sløyfe.
Selve sløyfen kunne eg ha lagd bedre.
Er det flere enn meg som alltid har noe de ikke er 
fornøyd med på prosjektene deres? Det er iverfall 
slik hos meg :)

Men eg ble iverfall fornøyd med teppe :)
.

Hva har dere på kroken/pinnene for tiden?

-Therese-



3 kommentarer:

  1. Så flott teppe du har laget!

    SvarSlett
  2. Hei, så du hadde heller en ku-lue for en tid tilbake. Har du denne fortsatt, og er det mulig å kjøpe? Mail meg isåfall gjerne på karin2802@gmail.com

    SvarSlett
  3. Countless of minutes have been added to game of war fire age cheats this,
    every day. The problem of PUK blocked on cell phone.
    Transferring a picture from your android phone or a surprise gift.
    It has the potential in game of war fire age cheats brand awareness.


    Here is my web site: Game of war fire age cheats android no root

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)