søndag 28. juli 2013

Mine kjære venner :)

 
 
Er innom får å si hei og fortelle at eg fremdeles har en liten
bloggpause, men kommer tilbake om ikke så lenge :)
Eg har endelig fått meg Instagram så følg meg gjerne der
for å se hva eg gjør på i mellom tiden!
Heter annathpett på Instagram :)
 
Håper dere alle har en fin sommer :) I dag blir Bergen vasket
og regnet renner i strie strømmer. Men det gjør ikke noe.
Har hatt noen nydelige dager med sol og varme :)
 
Ønsker dere en fin søndagskveld videre og så
snakkes vi om ikke så lenge <3
 
 
-Therese-
 
 
 


1 kommentar:

  1. Jeg har hatt noen fine sommeruker, koser meg en del i hagen og nyter alle blomstene der. :)
    Ønsker deg en fortsatt fin sommer med flere solrike dager! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)