fredag 10. mai 2013

Idol og besøk av mamma :)


I dag kom mamma på besøk for å se Idol avsluttningen 
og spise gode vårruller med oss :) 
Og så har eg endelig fått mamma til å lære seg å hekle.
Så i dag lærte eg henne og lage bestemorlapper :)


 Og når hun først var komt i gang var hun utrolig flink :)
Så nå må du lage et helt teppe mamma ;)


Var de ikke fine? Er ikke gale for en som ikke har rørt 
hekletøy før. Eg er så stolt av henne =)
Er så koselig å være sammen <3 Min gode mamma <3

Var utrolig surt at ikke Eirik vant Idol. Skuffet over hele 
Idol dette året. De beste gikk jo så tidlig ut...
Men, men... God helg venner og familie <3

-Therese-

 

4 kommentarer:

  1. Fine farger også og moro at ho aldri har hekle før! Flink.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun takker så mye for tilbake meldingen :) Hun er kjempe flink og det var ikke vanskelig å lære henne i det hele tatt!

      Slett
  2. Så kdoselig at du har fått lært din mamma å hekle, så kan dere sitte sammen og sladre og kose dere med heklingen. Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Er kjekt å ha noen å hekle med :) Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)