onsdag 24. april 2013

Mikke Mus koseklut

 
Da var Mikke Mus kosekluten endelig ferdig :)
Den tok litt lengre tid enn forventet, men måtte få unna noe annet
før eg kunne bli ferdig med dette teppet.
Og det ferdige resultatet ble eg veldig fornøyd med.
 
 
Fargene på denne kluten ble svart, gul og rød :)
Litt dårlig bilde, men slik blir det bare når man tar bilder så
seint på dagen og eg ikke klarer å vente til i morgen med
å vise dere :)
 
 
 
Så hva synes dere om Mikke Mus?
Min mening så ble den like bra som Minni Mus teppe :)
Har enda noen tepper å vise dere, så følg med videre på
bloggen. Har så mange ideer at hode eksploderer snart he he :)
 
Ønsker dere en fin onsdag videre <3
Og tusen takk for alle tilbake meldingene som faller inn.
Det varmer virkelig <3
 
-Therese-
 
 


6 kommentarer:

  1. Så fin den ble :) Er så enig med deg i, at den ble like fin som Minni Mus :) Herlige begge to :) Du er så super flink :)

    Gleder meg til å titte på dine neste tepper :)

    Klem ;)

    SvarSlett
  2. Så søt mikke ble og da!! Gleder meg til neste du viser.

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilig Mikke teppe!! Du er skikkelig flink med heklekroken. Er helt fascinert av alle koseklutene/teppene dine :-)

    SvarSlett
  4. Hei, tusen takk for at du la igjen koselig kommentar på bloggen min, slik at jeg fant din blogg! Så utrolig flotte kosekluter du hekler! Slike har jeg aldri sett! De er jo supersøte! Min favoritt må vel være kaninen og Minne mus! :) legger meg til som følger her på din koselige blogg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  5. Den var jo bare helt herlig! Så flink du er å hekle! Ha en fin fredag hos deg!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)