onsdag 14. november 2012

Nytt sjal :)

 
Dette sjalet har eg laget mange av i den siste tiden.
Som eg har nevnt før så har eg atopisk eksem og dette er noe som er
veldig intenst om vinteren for meg. Eg har det for det meste i ansiktet så
eg ser ikke ut til tider, og dette klør noe intenst så da er ikke lysten
til å holde på med håndarbeid der i det hele tatt.
Men dette sjalet er ikke vanskelig å lage og tar bare rundt en to timer
og lage. Og garnet eg har brukt er akryl :)
 
 
Dette sjalet fikk min mor :) Hun får som regel alltid det første eg
lager av en oppskrift, iverfall så lenge det er fint :)
Fargen på garnet er mørke lilla og ikke så lyst som på bildet.
Sjalet er laget med stolper frem og tilbake og på kantene har eg
laget vifter eller heter det skjell? Oppskriften er på engelsk så å
vite hva disse maskene er på norsk er jo litt umulig. he he :)
 
 
Kjekt å se at folk titter innom bloggen selv om eg ikke får blogget
så mye som før. Kommer noen nye innlegg nå frem over så
dere har noe å glede dere til :)
Ha en fin kveld videre <3
 
-Therese-
 
 


12 kommentarer:

  1. Tusen takk igjen søte vennen min for det flotte sjalet :) Løøøøøøøøøøøøøv you :)

    SvarSlett
  2. Stilig sjal. Sikkert enkelt og greit å lage også.
    Klem

    SvarSlett
  3. Veldig kjekt med enkle ting også av og til.
    Eg sliter også veldig med atopisk eksem til tider, og kjenner at tiden nå tar på for huden min. Men etter mye frem og tilbake hos legen så har eg endelig fått salver som holder det i sjakk. Eg bruker Dermovat når eksemen er på det mest ekstreme og Locoid når den er sånn middels. Hva bruker du? Veldig lite kjekt med sånn eksem - me må jo leve med det liksom.

    SvarSlett
    Svar
    1. Går forsatt mye til hudlegen for utprøving på kremmer :) Akkurat nå bruker eg flutivate, men kan jo bare bruke den i 2 uker om gangen.Har nå time nå 5 desember så håper virkelig at det skal gå bedre denne gangen :) Er så kjedelig å klø hele tiden! Godt å høre at eg ikke er alene om kløen :)

      Slett
  4. Artig sjal. Kjekt med ting som går litt raskt innimellom :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja iverfall når det bare går noen timer fra man begynner til det er ferdig :)

      Slett
  5. Tusen takk igjen gullet mitt for det flotte sjalet :) Love you :) Klemmer fra mammo :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)