søndag 7. oktober 2012

Frankenstein lue :)

  
Eg elsker Halloween og alt som kommer med denne dagen :)
Etter å ha surfet litt på nettet og vært innom en god del bloggere fra
Usa så fant eg ut at eg bare måtte prøve meg på denne luen!
Det er mange forskjellige versjoner av Frankenstein luen, og her
er min versjon :) Denne ble bare så søt :)

 
Min mann er alltid så snill og viser luene for meg :)
Frankenstein'en har forskjellige størrelser på øynene, og ut
fra siden stikker det 2 grå ''spikre'' eller hva eg skal kalle det he he!
 
 
Frankenstein fikk også 1 arr på begge sidene og påsydd litt
hår slik at han fikk litt stil ;)
 
 
Denne luen digger eg! Når eg holdt på å hekle luen så synes
eg den så litt kjedelig og tenkte at resultatet ville bli
stygt, men der tok eg feil..Denne ble jo så søt og sjarmerende.
 
 
Ønsker du å se bilder av luene før de kommer ut på bloggen?
Da må dere gjerne trykke LIKER på facebook siden min :)
Du finner linken på høyre side på bloggen..
 
-Therese-
 
 


1 kommentar:

  1. Du lager så herlige, unike og gøye luer. De veskene under her var skikkelige flotte også. Tror jeg forstod forklaringen din på den rosetten, må prøves ut. Det var liksom prikken over i'en på veskene dine. Er det mønsteret på vesken det som kalles for "krokodille-mønster" kanskje? Kjempeflotte!! :)

    Lykke til med produksjonen videre, he-he!
    Fin dag til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)