mandag 5. mars 2012

Postcrossing

Min nye hobby :)
Ikke det at eg har holdt på så lenge, men eg har faktisk vært medlem
postcrossing.com i over 1 år!
Men nå den siste tiden har eg klart å rote meg til å sende et kort i uken,
og når man sender kort så mottar man postkort he he :)
Eg har fått kort fra blant annet Sverige, USA, Nederland, Finland, Belgia, Kina,
Russland og mange flere!
Og det er så mange nydelige kort man får.
På veggen i stuen har eg et slikt hjerte man kan ha kort i, og
der har eg noen favorittkort som henger :)
Er koselig å gå etter posten når man ser at det ligger et kort der :)
Iverfall når man leser alt det koselige som fremmede mennesker
skriver til meg :) Det lyser opp dagen det !

Tester ut ene luen eg lagde i helgen, men fant fort ut at dette må bli
en barnelue he he :) Den var så liten for meg at hele pannen ble hevet he he :)

Nå har vi vært ute og gjort en god del ærender, så nå skal eg sitte
meg i sofaen og slappe av resten av dagen :)
Har kjøpt masse frukt så eg skal lage meg en god fruktsalat og kose meg med!
Håper alle har hatt en fin helg og er klar for en ny uke.
Det er iverfall eg :) Ny uke, Nye muligheter :)


9 kommentarer:

  1. Å så koselig med postkort!
    Har hatt en super helg, så nå er det tilbake til hverdagen ;)

    SvarSlett
  2. Så fin lue :) Jeg har skikkelig stort hode, og får nesten ikke plass i noen luer x) haha! Jeg skal slappe av resten av kvelden jeg også :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Hehe eg passer ikke noen luer eg heller.. Men når eg hekler så lager eg de enten for stor eller for liten for hode mitt hehe ;)

      Slett
  3. Så gøy å få postkort fra så mange forskjellige steder :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er en koselig hobby å holde på med :)

      Slett
  4. Sv: Tusen takk! Kjempekoselig å høre :D Jeg liker veldig godt å lage ting selv, så papirtingene sopm bordkort, invitasjoner, festhefter, kirkeprogram og takkekort var selvskrevet at jeg skulle lage selv når vi ble forlovet. Jeg synes det er veldig gøy :) :) Men man kan jo også lage bursdaskort eller bryllupskort til andre på samme måten også! Så det er ikke for sent å lage slikt ;)

    SvarSlett
  5. Så hyggelig å se hjertet på veggen <3

    SvarSlett
  6. Ja det er så kjekt å drive på med postcrossing :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)