lørdag 4. februar 2012

Flotte dager i Bergen

Ser det ikke koselig ut?
Var litt av et nydelig vær vi stod opp til i Bergen i går.
Eg elsker snø, og for min del kunne det ha vært snø året rundt :)
Men bare i passe megder altså :) he he.. Liker jo sommeren også!!

Det har vært rolig på vår kant i det siste.
Var på legevakten i forje uke med en kraftig allergi,
og legene kom frem til at eg hadde nøtteallergi !
Dette er noe eg rett og slett tar utrolig tungt, for eg elsker nøtter.
Og da mener eg all type nøtter som er der ute. Og det eg har hatt
så utrolig lyst på i det siste er jo selvfølgelig marsipan..
Åååå gud hvor eg elsker marsipan!!!!!!!!! Og nå kan eg ikke spise det.
Men,men..Man lærer seg å leve med det.
Nå skal eg forsette å hekle ferdig noen votter, og så skal eg og
 min kjære se oss en film.
Ønsker alle sammen en riktig så god lørdagskveld videre :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)