søndag 20. november 2011

En deilig og rolig søndag

Etter å ha stått opp kl 6 vær dag for å gå på kurs, har det
vært godt å få sove lenge i helgen :)
Eg har brukt hele helgen på å hekle noen julegaver
og er heldigvis snart ferdig!! Det har tatt sin tid he he :)
Akkurat nå lukter det gode kjøttkaker i heimen, for mannen
ønsket seg kjøttkaker :) Jeg personlig kunne ha tenkt meg pinnekjøtt.
Men det får bli en annen dag.

Seinere blir det tv-titting og The Walking Dead. Åå så eg gleder meg :)
Har aldri likt grøsser filmer eller noe som helst som har med
zombier og spising av mennesker!! Men denne serien
liker eg faktisk. Vanskelig og forklare hvorfor, for denne serien
er noe utenom det vanlige. Har aldri sett slike zombier før :s



Ønsker dere en fin søndag videre :) :)
Er jo bare en uke igjen så er det første i advent!!
*gleder seg*




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)