lørdag 15. oktober 2011

Snow White And The Huntsman

Snow white and the huntsman er en film eg gleder meg utrolig mye til skal komme på kino :)
Alt i alt er det jo bare pga hun kjære Kristen Stewart har hovedrollen som snøhvit.
Eg er stor fan av Kristin ( kremt ) he he og vil tro at hun kommer
til å passe å spille denne rollen :)

Kort fortalt så handler filmen om at den onde heksen har bedt hunteren om å
drepe henne, men isteden for å drepe henne, tar han henne til seg og trener henne
opp til å drepe den onde heksen.
Mer har eg ikke fått med meg enda så lenge denne filmen ikke
kommer ut før i 2012, men eg kan si eg gleder meg =)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)