fredag 5. august 2011

Fredags kos :)

I dag har det vært en rolig fredag !
Nå har vi besøk av fetteren til Robin som skal være her til i morgen :)
Han har tatt med seg nye filmer og vi har endelig fått sett Fatso.
Har ledd meg ihel av filmen, men synes den var litt grov he he.
Og så har Sander tatt med seg Nitendo DS og eg spiller super mario for harde livet :)
Elsker Super Mario og skulle nesten ønske eg eide en slik DS :) he he



I morgen kommer min far til Bergen og eg gleder meg !
Da blir det hjemmelaget pizza for alle penga og noe godt i glasset :)
Blir iverfall en rolig helg. Neste helg blir det bryllup og vi gleder oss veldig :)
Min kjære kusine skal gifte seg og det er endelig på tide he he...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)